به بخش دمو قالب وردپرس سایت فیلم و سریال دال خوش آمدید ، برای خرید این قالب به سایت راست چین مراجعه کنید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از برنامه شرکت والت دیزنی برای دارایی‌ها و مجموعه‌های شرکت فاکس قرن بیستم منتشر شده است. باب ایگر، رئیس و مدیر اجرایی شرکت والت دیزنی روز گذشته در یک کنفرانس تلفنی که برای ارائه گزارش مالی سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ برگزار شده بود، شرکت کرد. پس از سال‌ها انتظار سرانجام مارول دوباره صاحب دو مجموعه بزرگ خود خواهد شد و سرانجام می‌توانیم در دنیای سینمایی مارول شاهد حضور دو گروه مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) باشیم. با این حال، هنوز جزئیات زیادی از ادغام والت دیزنی با بخش فیلمسازی و تلویزیون فاکس قرن بیستم در دسترس نیست. حال باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، جزئیات بیشتری از آن به‌خصوص در مورد مجموعه‌های مارولی فاکس را به اشتراک گذاشته است.

ایگر در این کنفرانس تلفنی گفت که ادغام فاکس قرن بیستم فرصت‌های جدیدی برای دیزنی با مجموعه‌هایی چون مجموعه‌هایی چون آواتار (Avatar)، بیگانه (Alien)، مجموعه X-Men ، ددپول (Deadpool)، مجموعه Fantastic Four، سیاره میمون‌ها (Planet of the Apes)، کینگزمن (Kingsman) و دیگر مجموعه‌ها، را ایجاد کرده است. او همچنین اشاره کرد که خرید این استودیو باعث ایجاد فرصت بیشتر برای گسترش فعالیت‌های دیزنی در بخش سینما و تلویزیون شده است. در بخش تلویزیون تمرکز اصلی دیزنی در حال حاضر روی شبکه استریم جدید این شرکت خواهد بود. او قول داد که اطلاعات بیشتری در کنفرانس‌های تلفنی آینده را به اشتراک خواهد گذاشت. ایگر گفت:

دارایی‌هایی که ما آن را خریداری کرده‌ایم، کاملا با طرح گسترش فعالیت‌های ما هم سو است. شبکه FX به‌عنوان یک شبکه تلویزیونی با کیفیت بسیار بالا شهرت دارد و به کار خود مثل سابق ادامه می‌دهد. طرح ما این است که منابع بیشتری را برای کسب و کار موجود در شبکه FX فراهم کنیم.

ایگر در مورد دیگر شبکه‌های که به دارایی‌های دیزنی اضافه شده‌اند، نیز صحبت کرد. او گفت که دیزنی در نظر دارد تا فعالیت‌های شبکه نشنال جئوگرافیک را گسترش دهد و منابع مالی بیشتری را نیز در اختیار آن قرار دهد. ایگر گفت:

شبکه نشنال جئوگرافیک یکی دیگر از این نام‌های تجاری فوق العاده، با کیفیت بسیار بالا است که دارای دسترسی جهانی است و تقاضای نسل‌های مختلف را پشتیبانی می‌کند. همچنین فرصت‌های جدید و هیجان انگیزی در فضای گردشگری محیط زیست وجود دارد.

 

لینک های دانلود

مطالب پیشنهادی

نظرات کاربران